duminică, 9 septembrie 2012

Etică şi imagine

Numele cursului: Etică şi imagine Obiectiv: abordarea problematicii imaginii unei persoane şi companii în mod critic şi constructiv Grupul tintă: persoanele care sunt interesate să fie administreze imaginea publică a lor, a altor persoane şi a unor companii Structura cursului I A construi o imagine etică I.1 Criza în serviciul public al imaginii I .2 Administrarea unei abordări etice a imaginii I.3 Încrederea publică I.4 Câştigarea responsabilităţii (notorietăţii) I.5 Principii de ghidare spre etica în domeniul public II Importanţa imaginii II.1 Probleme de imagine II.2 Rolul emoţiilor în comportamentul etic II.2 Criterii etice II.3 Codul etic de conduită II.4 Responsabilitatea fotografilor II.5 Responsabilitatea jurnalistilor II.6 Responsabilitatea utilizatorilor media II.7 Responsabilitatea actorilor umani III Rolul Mediei sociale în administrarea crizei imaginii de brand III.1 Definirea crizei III.2 RADAR organizaţional IV.3 A preveni dezastrul abaterilor etice IV.4 Reputaţia imaginii de brand IV.5 Ce contează pentru imaginea unei corporaţii. IV.6 Cei patru factori conducători: onestitate, dezvăluire (declaraţie), transparenţă, profesionalism IV.7 Când o companie este necredibilă? Când o companie este credibilă? IV.8 Conexiuni etice cu responsabilitatea socială IV.9 Teoria consumistă în era digitală Durata: 12 ore Cost Formatori - Adriana Mihaela Macsut, Doctorand în filosofie - Teolog Ştefan Grosu, Casa Bak de Şighişoara Competenţe -să cunoască principalele direcţii de dezvoltare în teoria imagisticii, -să cunoască teoriile psihologice şi cognitive despre imagine, -să definească o criză de imagine, -să definească un brand, -să înţeleagă cum se poate construi în mod etic o imagine de brand (a unei persoane, a unei companii, a unui produs)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu