marți, 10 ianuarie 2012

30 Decembrie 1947 - zi fatidica pentru democratie



Consider ca ziua de 30 decembrie 1947 a marcat sfarsitul democratiei romanesti. Desi m-au nascut in 1964 si deci nu am prins vremea regalitatii am fost crescut insa in traditie monarhista de catre bunica mea, fosta domnisoara de onoare a Reginei Maria. Inca din copilarie Regina Maria si Regele Mihai au constituit pentru mine modele in viata.
Am sperat ca in decembrie 1989 regalitatea va fi restaurata dar speranta mea a fost spulberata.
In 2011 am participat cu emotie si bucurie la manifestarile dedicata implinirii a 90 ani de viata de catre Majestatea Sa Regele Mihai. Am ascultat discursul regal in Parlament si am sperat ca Parlamentul va initia demersurile pentru restaurarea monarhiei. Speranta mea a fost zadarnica si de aceasta data.
Asigur insa familia regala a Romaniei ca voi continua sa militez pentru restaurea regalitatii in Romania. Numai regimul monarhiei constitutionale poate fi in Romania garantia pentru respectarea valorilor statului de drept.
Pentru ca ne aflam la inceputul anului 2012 gandurile mele bune se indreapta catre familia regala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu