marți, 3 ianuarie 2012

Onomastică 2011





După ritul catolic Zia de Sfântul Ştefan se serbează pe 26 decembrie iar după ritul ortodox se serbează pe 27 decembrie.
Eu pot numele vechiul martir din vechine numit Ştefan. În traducere numele înseamnă cunună şi este primul martir creştin. Port aşadar un nume u o semnificaşie profundă. Patronul meu spiritual este Sfântul Ştefan.
Conform tradiţiei familiei serbăm ziua onamastică a mea pe 27 decembrie deşi sunt catolic. În acest an am fost pe 27 decembrie într-o vizită la rude în Drăgaşani.
Onomastica am serbat-o în familie cu sarmale, tort, zaibăr... . Tutoror celor care mi-aţi adresat felicitări vă dedi în mod virtual o cupă de zaibăr. Sa traiţi .. să înfloriţi ... cele rele să se ducă... cele bune să se adune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu